سبد خرید :
محصول

سبد شما خالی است.

فیلتر بهداشتی هایژن فرش Hygiene Fresh در یخچال

فیلتر بهداشتی هایژن فرش Hygiene Fresh در یخچال

فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh

با پیشرفت تکنولوژی جدیدترین فناوری ها در ساخت یخچال استفاده می شود. فناوری جدیدی که در یخچال های ال جی استفاده شده است، فیلتر بهداشتی هایژن فرش Hygiene Fresh می‌باشد. این فیلتر هوای داخل یخچال را تصفیه می کند. و از یک فیلتر چند لایه برای استرلیزه کردن فضای داخل یخچال استفاده می شود که این امر باعث از بین بردن باکتری‌ها، ویروس ها می شود. در این مطلب سلام‌ بابا به بررسی کاربردهای این تکنولوژِی جذاب خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh

فیلتر بهداشتی هایژن فرش Hygiene Fresh از 5 بخش عمده تشکیل شده است :

این فیلتر 2 لایه فتوکاتالیست ، 2 لایه فیلتر کربنی بو زدا و لایه اخر هم لامپ فرابنفش است. فیلتر بهداشتی هایژن فرش Hygiene Fresh سیستم تصفیه هوا با استفاده از فیلترهای چند لایه و فن اختصاصی؛ برای کمک به استریل کردن و حذف باکتری‌ها، ویروس‌ها و بوهای بد از داخل یخچال می باشد.

فیلتر بهداشتی هایژن فرش Hygiene Fresh از 5 بخش عمده تشکیل شده است

کاربرد Hygiene Fresh

Hygiene Fresh می تواند طی چند مرحله، انواع باکتری، قارچ، گرد و غبار و بوهای نامطبوع را از بین ببرد. این فیلتر از دو لایه ی فوتوکاتالیست، دو لایه فیلتر کربنی و لامپ فرابنفش تشکیل شده است. هر کدام از این لایه ها و فیلترها برای از بین بردن نوع خاصی از آلودگی‌ها مناسب می‌باشند. فیلترهای کربنی، حذف بوهای اسیدی و بوهای قلیایی و… را بر عهده دارند.
این فیلتر بهداشتی برای از بین بردن باکتریها، قارچ ها و انواع بوهای نامطبوع داخل یخچال، از 5 مرحله‌ی بوزدایی استفاده می کند. این فیلتر بهداشتی 99.9% باکتری ها و بوی بد و غبار داخل یخچال را از بین می برد. با وجود این فیلتر بهداشتی مواد غذایی سالم و تازه نگه داشته می شوند و مدت زمان طولانی تری تازگی و طراوت خود را حفظ می کنند. همه یخچال های اینستاویو ال جی دارای فیلتر بهداشتی هایژن فرش هستند.

فیلتر بهداشتی هایژن فرش Hygiene Fresh در یخچال

 

نتیجه گیری

اگر می خواهید مواد غذایی داخل یخچال شما ماندگاری بیشتری داشته باشد، می‌بایست از تکنولوژی های جدید استفاده کنید. این فیلتر بهداشتی به صورت کامل می تواند میکروب‌ها را از بین برده و به صورت موثری باعث بو زدایی می‌شود. خیلی از مواد غذایی درون یخچال مانند سبزیجات زودتر از سایر مواد غذایی فاسد می شوند، این فیلتر هوشمند باعث کاهش فاسد شدن سریع مواد غذایی می شود. بوی ماهی خام یا هر غذای دیگری همیشه آزار دهنده می باشد، شما می توانید با استفاده از فیلتر بهداشتی هایژن فرش Hygiene Fresh استفاده شده در یخچال، از بوی بد مواد غذایی در امان باشید. همچنین یخچال های جدیدی که بدون بو و بدون برفک می باشند، ماندگاری غذا در آن‌ها بیشتر از سایر یخچال‌ها می باشد. یخچال هایی مانند، یخچال ال جی J348 و یخچال ال جی X287 دارای فیلتر بهداشتی هستند.

2 پاسخ به “فیلتر بهداشتی هایژن فرش Hygiene Fresh در یخچال”

  1. Duaneorago گفت:

    Hello
    I need to

  2. خشایارشاه گفت:

    خوب ازکجا یدکیشو بخریم؟قیمتش؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.